Saturday, January 16, 2016

PACEA SOCIALA TREBUIE INCEPUTA CU ARMATA








NOTIFICARE  PRIN  PUBLICITATE 
 
Subsemnatul.......................................................... CNP................................. născut la data de................în....................................fiul lui...........................şi al................................... Posesor al CI seria...............nr.............................emis de .................... la data de .......................... de cetăţenie română, şi europeană, conform Conveţiei de Aderare la Uniunea Europeană aplicabilă din data de 1 Ianuarie 2007, dar şi de militar NATO, conform Convenţiei de Aderare din data de 29 Martie 2004, Convenţii internaţionale ce sunt prevalente legislaţiei interne, sau a oricăror acte emise de guvern în contra literei şi spirutului acestui statut de care mă bucur, 
   Am depus jurământul militar la data de ...............la UM...................... Dată de la care am devenit Apărător al Patriei România, indiferent de regimul politic, prin care m-am obligat să apăr ţara cu preţul vieţii. Eu faţă de ţară mi-am respectat aceste obligaţii, iar la data trecerii în rezervă, am avut gradul de .......................... şi funţia de .................................................................clasa...................................
   Având în vedere că piaţa europeană şi internaţională a muncii, angajează un soldat luptător cu o soldă lunară netă de 1.500 euro/lună, plus norma de hrană de 600 euro şi drepturi de echipare de 400 euro, respectiv 2.500 euro, potrivit coeficientului de ierarhizare, eu ar fi trebuit să primesc suma de ................ euro pe lună, însă probabil din eroare, eu am primit altă sumă. În urma recalculării drepturilor mele financiare la zi, am constatat că statul mai are să-mi achite o diferenţă de ........................... euro, reprezentând .............................lei la cursul BNR din ziua plăţii. 
   Vă cer şi vă notific prin publicitate ca această sumă să-mi fie plătită într-o singură tranşă postal la adresa.................................................................  Sau prin contul numărul............................................deschis la banca.................................................... fără nici o întârziere, deoarece prin acest act eu am pus deja în întârziere de plată pe debitori. 
  Având în vedere că Preşedintele Klaus Verner Johannis, în caliateta sa de Comandant Suprem al Armatei este garantul respectării Constituţiei şi a Tratatelor Internaţionale la care România este parte semnatară, sunt obligat să-l notific prin publicitate să facă toate diligenţele necesare de a stinge obligaţiile reciproce dintre mine şi stat, în calitate de terţ garant.  
  Dacă până la data de 29 Martie 2016, nu primesc suma de ..............................lei, ce reprezintă o creanţă certă, lichidă şi exigibilă, voi cere intrarea în incapacitate de plată a României, împlicit a NATO şi Uniunii Europene, urmând a cere instituţiei în drept să treacă la executarea silită, prin valorificarea activelor acestora la preţul pieţii, pentru a mă desdăuna, iar în subsidiar, să mi se plătească ........................drept daune morale şi compensatorii, pentru umilinţa la care am fost supus. 
 
      Data:                                 Creditor:
                                         Semnătura, 
 
CĂTRE Preşedintele României Klaus Verner Johannis TERŢ GARANT 
 Statul Român, Uniunea Europeană, NATO - DEBITORI FINANCIARI


No comments:

Post a Comment